Facebook

KADIKOY
337 81 11
FATIH
533 21 22
UMRANIYE
505 67 40
ANKARA
465 06 21
BURSA
235 33 37
DUISBURG
152 24 28 19 74
MANNHEIM
621 862 45 295

Gelinlik 21 - 21 Muhtesem Gelinlik - Gelinlik 21 Facebook - 2013 Gelinlik Modelleri - Iletisim

Gelinlik 21 | Tesettür Gelinlik |

tesettur gelinlik 1
tesettur gelinlik 2
tesettur gelinlik 3
tesettur gelinlik 4
tesettur gelinlik 5
tesettur gelinlik 6
tesettur gelinlik 7
tesetturlu gelinlikler
  • 1
Tesettür gelinlik ve tesettürlü kapalı gelinlik modelleri.

48 Yorum

mersinli: on 10-12-2009

gelinlikleriniz gerçekten muhteşem çok begendim bende moda tasarım ögrencisiyim

ASMİN: on 21-12-2009

TESETTÜRLÜ GELİNLİKLER ÇOK SIRADAN OLMUŞ

MARAŞLI: on 21-12-2009

TESETTÜR GELİNLİKLERİNİZ İĞRENÇ.. ÇOK DAHA GÜZEL MODELLER ÇIKARABİLİRDİNİZ

nehir: on 27-12-2009

ya bunların kafaları nerde???

alev: on 28-12-2009

daha güzewl modeller olabilirdi açık gelinlikler daha güzel modeller sergiliyo sizdende aynı başarıları bekliyoruz özellikle evlenicek bi çift olarak

şeker_77: on 12-01-2010

maraşlı denilen yaratık bana bak seni bulur azını yırtarım ne güzeller işte senin tipini merak ettim zevksiz şey sen kesin açıksındır haa senin için dekolte gelinlikler daha güzeldir

yorumcu: on 13-01-2010

daha cok ve farklı gelinlik konulsa ve tesettürlü bas duvak resimleride eklense........

hatıce: on 07-02-2010

mukemmel

chatlaq qirl: on 18-02-2010

bencede çok iğrençç bacımda öle dioo yeni modeller lütffennn yhaaa

Kamile: on 27-03-2010

Modelleriniz güzel ancak diğer kategorilerde yüzlerce modeliniz var. Tesettür gelinlik kategorileriniz ise çok kısıtlı. Neden böyle bir ayrıcalık olduğu konusunda merakımı giderebilirseniz memnun olurum. Ayrıca tasarımları da sorgulamanız gerekir. Dünya'da bu kadar çok tasarım varken kapalı modellerde neden hiçbir ilerleme göremiyoruz? iİnternet sitelerinin hiçbirinde kapalı tasarımlara yer verilmiyor, halbuki bu ülkede binlerce kapalı gelin vardır. Bu insanlar hangi mecrada model seçimi yapacaklar merek ediyorum. Bu durum bana biraz çifte standart uygulanıyor izlenimi veriyor.

reyhan: on 08-05-2010

şeker_77galiba düğün yakın sinirler hat safhada :)

yasemin: on 26-05-2010

bunlar nasıl ifadeler Allah aşkına, şu kadarcık şey için açıksındır, kapalısındır,vs.... hiç yakışık almayan şeyler....lütfen arkadaşlar:(

haberci: on 26-06-2010

Tesettürlü gelin olacaksanız sizi gelinlik seçiminde zor bir süreç bekliyor. Çünkü birçok gelinlik mağazasında tesettürlü gelinlik örnekleri yok, dekolte gelinlikler de farklı kumaşlarla kapatılmaya çalışılıyor.

badem: on 16-08-2010

tesettürlü gelinlikler çok süper

esmer: on 01-11-2010

ben modelerinizi biraz sade buldum etek tarafları bırazdaha ıslemelı olursa daha gosterıslı olur acık gelınlıklerde bu detay uzerınde daha fazla durmuslar ben sızdende bırazdaha bunun uzerınıde durmanızı ıstıyorum ve gelın basları arkadan deyılde onden olursada daha ıyı olur teesekkurler..

bonjovi: on 03-11-2010

maraşlı dooru söölemş bnde tesettürlüyüm ama gerçek bu

maşide: on 29-11-2010

bence burada gelinlik modelleri tatışmaya veya yorumlamaya açılmamalı.açık veya kapalı olmak degil sonuçta herkesin kendi seçimi.kimse tesettüre dil uzatmasın herşekil tesettür harika. ama şuna katılıyorum tesettürlü modeller çok kısıtlı gerçekten çok güzel tesettür modelleri var bunuda söyleyeyimm

ilknur: on 21-12-2010

arkadaslar bncede hiç bir emeğe iğrenç denmes tarzınız değildir bn 16 yasındayım ama aklım erdi ereli gelinliklere düşkünümdür ben tasarım yapıyorum çocukluğumdan beri amatör belki ama ne yapayım seviyorum bn açıktım hep rahat açık gelinlikler tasarlıyordm ama şimdş kapandım internetteki gelinliklere bakıyorum fikir olsun falan diye ama gerçektende aa işte bu süper denilecek çok ama çok az neden hep açık :(

özlem: on 18-01-2011

bende arkadaşa katılıyorum tesettürü burda tartışmaya gerek yok zewk die birşey var beyenirsin yada beyenmezsin o senin takdirin ama uzun konuşmaya laf atmaya gerek yok.........açık olup dekolteni öne süreceğine tesettürlü olup gelinliğini ön planlana çıkar göze hitap et................. ben görüşümmmm..........................

elif: on 24-01-2011

bencede gelinlikler çok sıradan ve çok sade daha güzel olabilir

hatice: on 05-02-2011

ben kapali istiyom acik saciklar cikiyor bu ne ya

şükran: on 05-02-2011

gelinlikler çok sıradan ve çok az çeşit var birazdaha sınırları zorlayıp daha güzel gelinlikler dikilmeli

yaren: on 19-02-2011

özensiz geldi bana bu gelinlik modelleri kapalı açık farketmez aynı nakış kabarıklık kapalı gelinlik modellerinede yansımalı :D

antalyalı: on 30-03-2011

gelinlikler iğrenç güzel modeller koyun benim

meryem: on 06-04-2011

bunları gören zeten ewlenmekden vaz geçer ya düzgün modeler koyun şuraya

özge: on 07-05-2011

tesettürlü gelinlik arıyoruz başı kapalı değil bu ne boyun kısmı açık bumu tesettür yani

sibel: on 08-08-2011

arkadaşlara katılıyorum bende nişanlıyım ve evlenmeme az kaldı tesettürlü gelinlik modellerinide açıklar kadar güzel yaparsanız sevinirim gerçekten ya açık olanlar daha gösterişli tesettürlülerde kabarık bile değil

Nisa: on 18-08-2011

Tesettürlü gelinlik modelleri çok az göze hitap ediyor. Biraz daha üzerinde durulmuş olsa harika sonuçlar çıkacağından eminim. Sonuçta bir sürü tesettürlü kızların hayalinde muhteşem gelinlik var

ÜLKÜ: on 28-08-2011

bencede dediğimiz gibi çok sadeler bunların içine girersem evlenmekten vazgeçerim bea

zeynep: on 01-09-2011

çok güzeller

Nur_: on 20-09-2011

Herşey açık seçik olmuş biz kapalıları görmüyorlar mı yaaa.... tesettürlü gelinlik bakıyorum hatice arkadaşın dediği gibi açıklar karşımıza çıkıyor...

ebru: on 18-11-2011

TESETTÜRLÜ GELİNLİKLER HİÇ İLGİMİ ÇEKMEDİ.ÜZGÜNÜM...BİRAZ DAHA ÜZERİNDE ÇALIŞSANIZ FENA OLMAZ.MESELA BEN TAŞLI İŞLEMELERE HAKİM ÜZERİNDE GÜZEL BİR KAFTANLI GELİNLİK HAYAL EDİYORUM...EĞER YAPABİLİRSEM ARTIK KENDİM ÇİZERİM GELİNLİĞİMİ....

zeynep: on 25-11-2011

bence daha şık olabilirdi tesettr gelinlikleri açık bir gelinliğin yanında göz kmaştrmalı daha güzel modeller sergilerseniz çok güzel olur

elif: on 06-12-2011

bence de tesettür gelinlikleri iğrenç olmuş daha fazla özenilebilirdi.

senanur: on 10-12-2011

ya bu nasıl bi gelinlik sitesi ben olsam insanların dikketini çekmek için en iyisini çabalardım yani bilmiyorum yani siz iflas mı ettiniz yoksa

Elif: on 12-12-2011

bu ne ya ?? dalgami geciyosunuz milletle, nasil tesettür gelinlik modelleri bunlar ??

rıhanna: on 27-12-2011

SLM NASILSINIZ beni özlediniz mi?

seyda: on 02-01-2012

ya nıe tesetture gelınce sıradan olur bu gelınlıkler hepsı bırbırıne benzıo
:(:(:(:(

rıhanna: on 09-01-2012

şeyda cnm sanane bana göre seni kimse adam yerine koyup almaz:)

madonna: on 20-01-2012

rihannacım sna çok katılıyorum arkadaşlar gelinlikler çokk güzell

YAKIŞIKLI ESMER: on 29-01-2012

TÜRBANLI hanımlar,acilen türbanlı bayan ARKADAŞ,arıyorum,yas boy kilo farketmez,arzulu ne istediğini bilen biraz ateşli olsun yeter,mesajınızda lütfen numaranızı yazmayı unutmayınız,XSİVAS-58@HOTMAİL.COM,sizi çok çoook mutlu ederim,yaşım 33 esmer tenli 169 boyunda,70 kiloda yapılı ve yakışıklı birisiyim,bekliyorum sıkılmadan arayabilirsin

YAKIŞIKLI ESMER: on 30-01-2012

buda telim,0535 895 15 44,arayın pişman olmazssınız yeminlen bak,her konuda mutlu ederim,çağrı atın veya mesaj yollayın sizi ararım

meçhul aşık: on 05-07-2012

yakışıklı esmer aklınla zorunmu var millet gelinlik bakıyor burda erkek arkadaş değil sevgili değil gelinlik bakmasının sebebide evlilik olsa gerek yani fazlalık yaratma araya sıkışma..TESETTÜRLÜ GELİNLİK MODELLERİ BEKLİYORUZZZZZ

semra: on 05-07-2012

BU NE YAAAAAA IGRENCCCCCCC

gina geldi: on 28-08-2012

Bu ne ya arkadaslar. Resmen hakaret etmissiniz tesettürlü gelin adaylarina.
Ya tesettürlü giyim cok cirkin olur yada alinamayacak derecede pahali...yeter ya!

gferr: on 01-09-2012

:)))

irem gür: on 08-01-2013

BENCE DAHA GÜZELLERİNİ YAPIN SİZİN AÇINZDAN SYLÜYORUM DAHA ÇOK BEĞENİLİR

hasret: on 22-04-2013

allahım ya bunlar nekadar özentisiz yapılmışlar yani insanı kapalı gelinlikten soğutuyorlar

Yorum Ekle:


Gelinlik 21 - Tavsiye Ettigimiz Modeller - Gelinlik 21 Facebook - 2013 Gelinlik Modelleri - 2014 Gelinlik Modelleri - Iletisim