Facebook

Gelinlik 21 - 2017 Gelinlik Modelleri - 2018 Gelinlik Modelleri -Iletisim

0_0_J1471
Model Kodu:2011S31


Gelinlik 21 | 2012 Gelinlik Modelleri | 0_0_J1471

35 Yorum

Eda: on 14-12-2011

Slm ben Eda isvecden gelinliklerin hepsi cok hos ve cok guzeller her beden ve her butceye uygunmu merak ediyorum bu yaz dugunum olucak ve kendi istedigim bi gelinlik modeli diktirmek istiyorum ?

LİNDA: on 30-01-2012

BEN GELİNLİKLERİNİZİ ÇOK BEĞENDİM ONUN BANA DA BİR GELİNLİK DİKEBİLİR MİSİNİZ. CÜNKÜ DAHA TÜRKÇEYİ TAM ÖĞRENEMEDİM. BEN ROMADA KALIYORUM. ORAYA GETİRİR MİSİNİZ ÇOK YAKIŞIKLI ADAM GETİRİN ÇÜNKÜ SARIŞINIM GÖĞÜSLERİM ÇOK GÜZEL ONUN İÇİN İSTİYORUM.

buse: on 30-01-2012

ben sizin gelinlik lremçte kalıyoruö yhhyhdthhdaşaıalıkakas

meray: on 04-02-2012

bütün gelinlikler süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 15 yıl sonra bende bunlardan birini giyerim işallah

sofya: on 04-02-2012

ben rusyada yşıyorum gelinlikleriniz çok güzel bende büyüyünce moda tasarımcısı olucam o zaman bende eminim çok güzel gelinlikler tasarlıcam

yaprak: on 14-02-2012

ayyyyyyyyyy bayıldımmmm ya 3 ay sonra evleniyorum tam olarak adres ve felefonunuzu öğrenebilirmiyiiiiiiim

ela: on 18-02-2012

merhaba..ben gelinliklerinizi çok beyendimm..ML7 kodundaki gelinliğin fiyatı hakkında bilgi alabilirmiyim?..

neşe emre 22.01.2011: on 23-02-2012

ben neşe gelinliklerin hepi çok güzeller ama ben kendi tasarladiğim gelinliği giymek istiyorum dikebiliyorsunuz değilmi

Unal03: on 01-03-2012

Hepsi Birbirinden Guzel Allah'im Herkese Giydirmek Nasip Etsin Diyorum
Ama Benim Tercihim Bi Genc Kizin Hayali Hep Uzun Kuyruklu Ve Uzun Duvak'Tir
Hepinizi Seviyorum Allaha Emanet Olun

Unal TuQba
Belcika Gent

hesi cok guzel: on 05-03-2012

harika

yeter: on 23-03-2012

mrb ben yeter allahım bütün kalbi güzel olanlara böyle gelinlik nasip etsin ama zevk için giyenlerinde allah belasını versin....

zeyşan: on 19-04-2012

TEK KELİMEYLE SÜPERLER ELLERİNİZE SAĞLIK,

esra: on 20-04-2012

gelikler süpeeer allah herkese mutlu bir sekilde giymeyi nasip etsin bende buraya dikdiriyorum bakalım nasıl olacak marakla bekliyorum

Mehbube: on 30-04-2012

Super gelinlik

ÖZLEM: on 07-05-2012

çok güzel gelinlikler var insan baktıkca kararsız kalıyor süper her genç kızın hayaline göre bence;)

hande: on 12-05-2012

muhteşem gelinliklriniz var :) benim gelinliğimde şu anda sizde..dikiliyorr..heyecanla bitmesini bekliyorum..şimdidenn çok teşekkür ederim.ellerinize sağlık

gizemm: on 16-05-2012

çok güzel bayıldım ya evlenınce bende böle çok güzel bi gelin olcam rabim bütün kızlara bu anı nasip etsin.....

seçgül: on 18-05-2012

hepsi çok güzel ve ilgi çekici ama bence taşlılar daha güzel durur gençlerin üzerinde

yasemin: on 21-05-2012

çok güzeller vallahi evlenesim geldi

Selcan: on 29-06-2012

Vallah , Cok begendik ya , cok hos. Seneye Evleniyoruz Allah izin verirse, Gelinligimi Nerden alcam belli Oldu ;)

fatma: on 09-07-2012

ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy çok güzeller çokmu pahalı mı bunlar ??

elif: on 10-07-2012

şuan siz neden bunları buraya koydunuz zaten alamayacağım e beni delirtecekmisiniz kim bu sitenin sahibi yaw hepsi birbirinden güzel ama boşş ben almadık tan sonra yaaaa???

Ayşecan: on 10-07-2012

ALLAH HERKESE BÖYLE GELİNLİKLER NASİP ETSİN ALAMAYANLAR ÜZÜLMESİN BİT PAZARINDA ÇAKMASI VAR SUDAN UCUZ BİDE 1 ALANA 1 BEDAVA

aysegül: on 27-07-2012

allah herkese nasıp etsin .hep bılındık modeller var farklı modeller yok malesef

Esmira: on 13-08-2012

bencede cok guzeller yaaaa

Esmira: on 13-08-2012

ben azerbaycandan yaziyorum

beyza: on 16-08-2012

harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa iki ay kadar kalı gügünü me bayıldımmmmmmmmm bende gelinlik giymek istiyorummmmmmmmmmmmm

irem: on 09-09-2012

2011S31 nolu gelinlik fiyatını öğrenebilirmiyim

SILA: on 27-09-2012

BENİM 2 ARALIKTA DÜĞÜNÜM VAR VE BEN HALA KARAR VEREMEDİM GELİNLİK MODELİME ... SATIN ALMIYCAM BABAM DİKİCEK KOLAY KOLAY NASİP OLMAZ KİMSEYE BİR GENÇ KIZIN GELİNLİĞİNİ BABASININ DİKMESİ ÖZEL VE MUHTEŞEM BİŞEY OLSUN İSTİYORUM AMA YOK YOK YOK BÜTÜN GELİNLKLERİN HEPSİ AYNI ACABA NAPICAM BENN :(

aysegul: on 29-09-2012

cok guzeller bende ıstıyorum ya.

aychurek: on 23-10-2012

Bebimde hosuma gitti,epsisi bir birinden cok guzel,super! benim kucuklugumden beri bir arzuum var oda benim kendi gelinlik salonum olsa,ama bu saadece arzuumus,yapamamki oyle bir sey,gucum yetmiyooooor

gulten gulay: on 18-11-2012

ben 2 ay sonra evlenıyorum dıkımlerınızı beyendım benım boyum 1.65 kılom 90 bu guzel gunumde bana yardımcı olabılır mısınız fıkır veya orneklerınızle sızınle calısmak ıstıyorum

Osmanli: on 18-03-2013

Selam Herkeze. Bu gelinligin fiyati ne kadardir arkasalar ?

fatma yildiz: on 18-04-2013

2011s31 iste benim gelinligim buydu harikaydi
herset ellerinize saglik valla.ustelik ilk
begendim olculerim alindi birdeterslim almaya geldimyani sifirprova ama ttek kelimeyle mukemmeldi. tesekkurler gelinlik21 :-)

zübeyde: on 20-06-2013

hepside birbiindende çooooooooooooooook ama ben daha 11 10 ay sonra evlenıyoruz simdiden çook heyecanlıyım ya bian önce geçsin o aylar yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Yorum Ekle:



All trademarks, slogans, text or logo represented, used, or referred to in this site are the property of their respective owners. Gelinlik 21 Adres:Sogutlucesme Caddesi Elmali Cesme Sokak No:50 Kadikoy / Istanbul / Turkiye 0 216 337 81 11 0 533 494 32 17

Gelinlik 21 - 2017 Gelinlik Modelleri - Gelinlik 21 Instagram - 2018 Gelinlik Modelleri - Iletisim